Salkkaritfanisivusto
Rekisteröitymälla ActionSalkkareiden käyttäjäksi saat varattua itsellesi nimimerkin keskusteluita ja kommentteja varten.
Kaikki aiheet eivät välttämättä näy jos et rekisteröidy.

www.bingoon.fi 10€ ilmaista pelirahaa!

Siirry alas

www.bingoon.fi 10€ ilmaista pelirahaa! Empty www.bingoon.fi 10€ ilmaista pelirahaa!

Viesti kirjoittaja Bers lähetetty Ti 23 Marras 2010 - 15:56

Kelpaako ilmainen raha? No tottakai kelpaa! Rekisteröidy www.bingoon.fi ja lunasta 10€ ilmaista pelirahaa, joilla voit voittaa lahjakortteja motonettiin, K-Kauppoihin ja S-Kauppoihin. Rekisteröityessäsi saat 5€ ilmaista pelirahaa ja jos laitat jo valmiiksi rekisteröityneen henkilön suosittelijaksi saat toisen 5€ ilmaista pelirahaa eli yhteensä 10€. Jotta ette luule että mainostan mitään ilmaiseksi, niin myös minä saan täten 10€ ilmaista pelirahaa itselleni,kun minun nimimerkkini laitetaan suosittelijaksi. Olette varmaan huomanneet bingosaleja ympäri Suomea, tämä nettibingo on suorassa yhteydessä näihin saleihin ja numerot arvotaan livenä. Osa pelaajista istuu livenä jossakin näistä saleista ja sinä istut tietokoneen takana taistellen omilla numeroilla näistä mahtavista palkinnoista. Mikä parasta, itse et tarvitse minkäänlaista rahallista sijoitusta, eikä sinun tarvitse kuin kerran kierrättää voittorahat saadaksesi palkintoja. Itse olen 3-kertaa tilannut 20€ lahjakortteja ja 2-kertaa 10€ lahjakortteja, ja pelannut vain ilmaisrahoilla, mitä itse sain rekisteröityessäni ja mitä olen saanut kun muut ovat laittaneet minut suosittelijaksi. Lahjakortit tulevat postiin n. viikon päästä palkinnon lunastuksesta.

Eli hyötykäämme molemmat ja laittakaa suosittelijaksi nimimerkki: tiutui

Bers

Bers

Viestien lukumäärä : 1

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

www.bingoon.fi 10€ ilmaista pelirahaa! Empty Vs: www.bingoon.fi 10€ ilmaista pelirahaa!

Viesti kirjoittaja Vieraili lähetetty La 30 Heinä 2011 - 17:24

modet nukkuu

Vieraili
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa